|
Post by thegiant on Sept 5, 2011 16:39:22 GMT 1
Hejsan svejsan allt folk som är intresserad att vara vakt i byn, jag behöver 8 st vakter inklusive mig vaktkapten Björnid. Hoppas vi får ihop en ordentlig vaktstyrka nästa år, har ni frågor, skicka dom till mig antingen på pm här på sidan eller min mail, ny mail lt.sharp@hotmail.com. Ålders gräns är 15 och uppåt Jag och Reidar prata ihop oss under en middag hos honom och kom fram till att byn behöver en riktig vaktstyrka, med tanke på att det har varit så dåligt den senaste åren jag har varit med. nu menar jag inte soldater som är med folket i byn nu menar jag en officiell vaktgard, vi hade tänk oss att som det står i ovan texten att vi ska ha en riktig vaktstyrka som håller lagen och ser till så alla sköter sig, ok att soldaterna och de kristna har gjort det förut men ja det skulle vara bättre med ett Vaktgard, som är polisen i byn. Vaktgardets uppgift är att : 1. Att se till så det inte är något bråk 2. Att lagen hålls uppe. 3. Att vakta byns gränser mot svartblod och andra sattyg. lite information om hövdingens hird (krigsfölje) mera info kommer senare. Mvh Vaktkapten Björnid
|
|
|
Post by catharina levinsson on Sept 19, 2011 8:32:17 GMT 1
vaktstyrkan ja. den kan bli bättre än tidigare år.
|
|